Thursday, October 15, 2015

練習(れんしゅう) (//∇//)



おはようございますみんあさん!
今日は、1時41分、私は日本語で書きます。どうして? 私は空き時間に日本語を勉強しています。 日本語をれんしゅうするひつようがあります!  しかし、日本語を少しだけ話せます。とてもすこしです。むずかしいですけど、とても楽しいけいけんです。ごめんあさい! でも、私は嬉しいです。日本での私のともだちは日本語で私をたすけて、ありがとうございますりざちゃん! 私はかのじょのいもうとです、かのじょはいいました。かのじょはしんせつです。かのじょのねこはかわいいですね、なまえはヴァニラです。だいすきだよう! 日本はすばらしいくにです、いつか日本をおとずれたい。にほんごがすきです(for the sake of anime and japanese server online games!! And kiritokun!!!) (笑) 私の日本語はへたです。かんじはとてもむずかしいです(I haven't even finished memorizing all the kana)! Here goes finally giving up and wrote in eigo. はい、さよなら !

5 comments:

  1. Hey there, lemme know how to start learn katakana, I am truly sightless in katakana -and hiragana- and I really want to learn it. Let me know how! Do u use hiragana app, or did u often chitchat with japan people?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaah mbak fiesha >< then just do it. well, i use both! and books also necessary :)

      Delete
  2. Wah ternyata orang indo, I think u are from korea or europe :D

    Hey guys, kamu punya mobil, motor, rumah, anak, istri ? daripada kamu takut mereka kenapa - kenapa, mendingan kamu daftarin deh di asuransi biar sewaktu-waktu terjadi hal-hal yang tidak di inginkan, pihak asuransi yang akan menanggungnya. Inilah beberapa informasi asuransi: Asuransi Prudential || Asuransi Kesehatan || Asuransi Pendidikan || Asuransi Mobil || Asuransi Sinar Mas || Asuransi Jiwa

    ReplyDelete

Hi, thanks for visiting! ~^^
I read every comment and I do blog walking too.
Please use good words, I really appreciate!
Don't forget to follow and subscribe, thank you!

Regards,
Febby