Saturday, February 13, 2016

I met Kamen Rider OOO and Attack on Titan Cast!! / 仮面ライダーオーズと新劇の巨人を会いました!!


「2016年2月9日」

2月9日に私は渡部秀(わたなべしゅう)を会いました! 「ちょっと。。。Febby、彼は誰ですか?」どこからともなく誰かが言いました。へえ!彼を知りませんか? じゃ~リプレイしましょう!

私は。。。仮面ライダーオーズを会いました!「うーわ!! あの。。誰ですか?」勝手にしろ!「何がこの女の子とは...」私はあなたが聞こえるよ。じゃ!渡部秀は仮面ライダーオーズと新劇の巨人の俳優です。仮面ライダーオーズの英語中で、彼は火野 映司(ひのえいじ)です。変身!その間、新劇の巨人の映画中ではフクシです!かっこいいね~ 本当ですか?本当に!!昨日は彼を会いました~!本当に本当に本当に!夢を見ていないですよ!笑 「やめる!」
  
I met Watanabe Shu on February 9th!! "Umm..Febby, who is he?" said somebody out of nowhere. Heee! You don't know him?? Well, let me replay~
I...met Kamen Rider OOO! "uwaaa~! um.. who's that?" Go away! "Geez..what is with this girl." I can hear you tho. Well! Watanabe Shu is an actor in Kamen Rider OOO and Attack on Titan (Shingeki no Kyojin) movies. He was Hino Eiji in Kamen Rider OOO! Henshin!!(re: transformation) Meanwhile, in Attack on Titan he was playing as Fukushi who was a new recruit for the Survey Corps. Cooooollll ain't it? I met him yesterday, for real. Really really really!!  It wasn't a dreaaaaam ! Stop it.

Attack on Titan main characters (anime)
Some characters didn't appear in the Live Action
Watanabe Shu as Fukushi in AOT Live Action
Takeda Rina and Watanabe Shu
私は彼に日本語を話しました。でも、私の日本語はまだ悪いので、それはとても恥ずかしい事だった!私は映画についての彼に自分の感想を話しました。その後、彼は 「楽しかった?」と言いました。ああ!私も彼に水原 希子大ファンだということを言いました。しかし、私の愛はレヴィアッカーマンのためにまだ大きいです!私はあまりにも彼に言っている必要があります!(ライブアクションにはレヴィ・アッカーマンはありません. きらいだから!T_T) 彼のディンプルがとてもかわいいです。とてもかっこよかった。私たちが話していたとき、私のお母さんは写真をとりました。びっくりしました!写真はよく見ますね~私は後悔しています。

 We spoke Japanese yesterday, but it was so embarrassing because my Japanese is still so bad. Like, so bad. Trust me. I perhaps sounded like a squeaky squirrel. I told him about my feelings towards the movie and then he asked me whether it was fun or nah. And I forgot the other conversations because I was too nervous. Oh! I also told him that I am a big fan of Mizuhara Kiko. But my love for Levi Ackerman is waaaaay bigger than that. I should've told him that too! (Too bad that there is no Levi Ackerman in the live action. Haaaaayt it.) His dimples are so cute!! I can't help it like really..he was kakkoii~ Cooler in person. I was so surprised too because my mom took pictures of us while we were talking. And it turned out good! 

LEVIIIIIIII!!! *nosebleed*
NOTICE ME SENPAI!!!!!!!

Quite embarrassing.
次の日、私は彼と一緒にボロブドゥール寺院に行く必要がありますが、学校がありました!悲しいЩ(º̩̩́Дº̩̩̀щ) しかし、彼は私のお母さんに署名をくれました。本当にありがとうございます!私たちは、変身ポーズでし持っている必要があります!またすぐにお会いできたらうれしいよ!その時によって、私の日本語が改善されました!笑 

The next day, I should have go to Borobudur Temple with them but there was school so..you know what happens next. Buuut, he then gave a signature for me to my mom! I didn't expect it. Thank you soooo much!! I regret..we should have did the henshin pose! T_T
I am so glad to meet you, and I hope we can meet again someday (in Japan)!! And I hope by that time, my Japanese has improved!! kkkk


変身!Henshin!! kkk was that batik? now you've bought that on ur own! (anyway, what year was that? xD)

6 comments:

  1. Hi!! Great post I think <3 Love it sooo much
    Btw, thanks for visiting my blog :)) I appreciate it. I also have been following your blog as your request. Thank you for following me too :* Hope we can be good friend :D

    Warm greetings,
    http://www.chippeido.co.vu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you !! ^^
      Not a problem. Sure, I hope we can be a really good friend! <3

      Delete
  2. Woah it's really difficult to met japanese actors in front of our face and you made it . You must a few lucky girl to met him in person . and Yes I'm not jealous , definitely NOT JEALOUS . I repeat "I AM NOT JEALOUS! " Alright , I've gone crazy a lil bit while then . haha . Attack on titans I never had a chance to watch A live actions movies , watanabe shu is one of the actor that must watch in drama and movies , his name is on the age of "rising" too. I must find it on googled now . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it is harder to meet a Japanese actress/actor rather than European/American one! Hahahaha gotcha, somebody get freaking jealous! But stillllll I should meet SPYAIR someday!! Hahah I even don't watch Kamen Rider and barely know him well tho. Sure am feeling lucky enough for getting a chance to meet him yay

      Delete
  3. haloo febby, as soon I'll meet my marc too hahaha. mba febby I've been follow ur blog, you can also follow my blog^^ thanks

    with love
    Febria hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahhh pie roooo=))) Sure I will!!
      I hope you can meet Marquezzzzz soooon aye. Love xxx

      Delete

Hi, thanks for visiting! ~^^
I read every comment and I do blog walking too.
Please use good words, I really appreciate!

Regards,
Febby