Wednesday, March 02, 2016

走りつづけるだけさ!


明日もし、上手くいかなくったって
立ち止まらない
欲しいのは 次のマイセルフ
誰かにもし、これ以上は無駄って
ライン引かれたって
ノーサンキュー!! 越えていくから

Even if things don’t go well tomorrow,
I won’t ever stand still;
What I desire is my next “self”!
If someone were to draw the line,
Saying that it’s impossible to go any further,
I’d say, “No, thank you!!” ’cause I’m gonna go beyond!


「SPYAIR アイム・ア・ビリーバー」

あの。。今は午前中に210分です。数時間で、中間試験があります。私は物理学からの脱出しています。もう知りませんね、難しい。たいへんですね T_T 私は誇張しているだけ。そのことわないですよね。私はむしろ週間の言語の束を勉強したいと思うだろう。まあ、私はそれを強調しておりません。私の心は何かを考えています、到達しにくいもの。「なにが楽しいんだ?」と人は言うけれど。それは俺にもわからない。走りつづけるだけさ。とにかく、この歌は私を幸せにします。それはだから...私の夢に私を思い出させます。がんばりましょう!

You know what. It is 2.10 am in the morning and there will be mid-term exam just in a few hours. I am kind of...escaping from Physics because I can no longer take the equations anymore. I was exaggerating, I am just not into it. I'd rather studying bunch of languages for weeks. Well, I am not really stressing about it, but my mind is running off somewhere to a dream that is kinda hard to reach. People keep asking me "What's so fun about it?" I don't really understand about it too... But I think I'll just keep on running. Anyway, this song makes me happy, because it reminds me to my dreams. Let's do our best! 

Don't let life randomly kick you into the adult you don't want to become~^^

No comments:

Post a Comment

Hi, thanks for visiting! ~^^
I read every comment and I do blog walking too.
Please use good words, I really appreciate!
Don't forget to follow and subscribe, thank you!

Regards,
Febby